Pages

topbella

Thursday, 15 September 2011

Bus Oh.. Bus..^_^ ♥

SALAM.... ^_^ ♥


Nak mula ngan apew ekk???? senang2 aq pendekkan jew la ctew ni....
bkn ak nak ctew sal bus, or sal enjin bus, atau sal bonet bus,,,hheeh BONET BUS???


Tp ni sal org yg adew lam perut bus tu..ctew dy mcm ni ...aq nek bus ngan kwn2 aq OTW nak p kelas la..ak dpt duduk ,..same la ngan kwn2 aq pom..tp lam perjlnan tu kwn aq ctew kat aq sal diowang yg kena bdiri lam bus b4 thiz.. maunyew dy terhenjut sampai ke dpn mse pak cik bus tu brek MAUT!! hehhe bkn bgerak ckit tp bgerak byk lak tu.. hahahha maunyew x pecah perut..tambah2 lak lpas dy ctew tu pak cik bus tu p brek gak laki yg berdiri sebelah ak terhenjut kat dpn.. sampai terpeluk org dpn....tp...kowang jgn pk len ekk kt dpn tu laki gak... heheh kre terpeluk laki la.....


Pastu.. ak terkuat suara ak cakap la " seb bek la laki" kwn aq apew ag tekup la mulut aq takut org len dgr tp tet............ dh terlmbt.. mmg sume dh dgr kecut gak perut aq takut laki 2 mrh tp x la..dy x mrh pom tp dy ulang balik apew yg aq ckp tu...hihihihi


Tu jew la benda sal bus tp kowang aq x taw la rse lawak kew x sbb aq nampak kowang x kan..hehhe 


pape pom thanks bce blog ak k..
da...... muahhhhhhhhhh

Friday, 9 September 2011

6 SEPTEMBER 2011 ♥ (^_^)

SALAM...


First2 skali aq nak ctew sal tarikh penting lam idup aq ..hheheh
tarikh ni mcm2 jdik..hheheh kowang mesti tertanyew2 kan tarikh apew ni kan??? hehhehe sabar2 ni tarik aq diberanakkan oleh ma aq hehheheh ..♥ (^_^) kate mudahnyew besday la ni...hehehe


Present??? hehheh tu la yang aq nak ctew2 ni..dr kengkawan of coz la x dpt heheh sbb aq sambut kat ganu bkn kat tpt aq blaja..tp aq dpt peresent dr org yang aq cayunk sgt2 heheh sape ekk??? hehhe tentu la ma aq ..tarikh ni ma  lahirkan aq mesti bg something heheh...Tp kali ni ma bz kot x dpt la ma beli aq hadiah tp bg aq duit..suh aq beli pape jew aq nak...hehe x pew pom yg penting aq beli something yg blh aq manfaat..


adiah yg aq dpt satu ag drpd ehem2 aq hehhehe.. dy bg aq something yg aq leh gne..bkn leh simpan tu yg syok...lau adiah yg simpan wakpe..last2 x gne berhauk..x best..heheh t aq kasi kowang tgk ekk adia DY bg... Lau ma aq ..aq x sempat nak snap pic pom sbb aq kena gne benda 2 cpt2 hehhe...


Pape pom tarikh ni paling penting n paling bermakna lam idup aq...sbb tarikh ni aq rase hepi sgt2 heheh AlHAMDULILLAH tuhan masih bg aq tuk idup n rase nikmat pd tarikh ni...amin....





cantik kan???


heheh... tata :) wekkkk 

Tuesday, 6 September 2011

Dapat TuT... Time Raya!!! hehehe (。◕‿◕。)❤

SALAM...........

First sekali ...aq nak ucap SELAMAT HARI RAYA heheheh....Dh la lambat wish kan..heheheheh
tp x pew2 yg penting aq wish hehehe..ni bkn apew..aq just nak ctew sal aq dpt KAd jew..yg peliknyew thun ni Aq ad SEDIH  n GEMBIRA sbb KAD RAYA jew,,,


PETAMA.. Aq cedih sbb kwn2 x pos pom kad2 raya kat aq huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
KEDUA.. Aq hepi sbb raya thun ni aq raya dgn si DIA MUHAIMIN MAT LATIFF heheh n aq dpt kad dr org tercayunk...heheh


nak tgk x?? hehehe bg aq cantekkkkkkkkkkk sgt2 heheheheeheh..............
meh aq tunjuk kat kowang ekkk
     
                                                        KAD DARI ABANG!!! heheh
Time Kasih ABANG bg SAYANG kad ni taw.... cayunkkkkk abang....LOVE U....(。◕‿◕。)❤

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile