Pages

topbella

Thursday, 7 March 2013

betul ke x??

ASSALAMUALAIKUM... :)

da lama x post pape... sbnarnyew bkn bz tp x reti nk bukak sbb blog da renew..nampak len ckit explore punya explore ha...... bru jumpa mn nk post heheheh
entry kali ni x dew pape sgt pom.. cuma simple nk habiskan masa di ptg2 yg sgt2 panas ni heheheh

BTW... aku x taw nk ctew kt sape tp yg aku taw skunk ni aku leh ctew cni sbb x dew sape pom leh bce  heheh aku x ramai followe n blm tentu follower aku tu ikuti apew yg aku tulis kn kn kn?? hehhe 

aku x taw apew nk pk skunk.. byk benda  dlm otak aku ni... keje.. dy.. thesis... aku x nk pk sal dy ag ... tp kdg2 terpk gak coz ak mmg syg dy.. aku mmg jenis ske pk bkn2 x kire la psl pape pom.. tu mmg aku la 2.. kdg2 da cuba lri dh drpd sume tu tp nk bt mcmmn PAK TAM kuat sgt ganggu aku ni.. tp aku taw tu sume mainan PAK TAM je tu ... 

Ap yg aku taw aku kena kuat n still dh dri aku sendri... aku x taw nk luah ke x lam ni .. sbnarnyew jauh sudut hati aku .ssh aku nk percaya dy,, wlaupun aku taw dy ckp jujur.. tetap gak aku kata dy xkp MENIPUUU arghhhhhhhhh x taw la aku nk pk apew ag... hidup ni kdg2 pelik..ble dah syg.. syg sgt2 tp ble x syg timbul lak benci..

ermmm takpelah.. mn2 pom same je..tunggu je la apew yg berlaku.. mb perasaan aku jew KOT... huhu oklah aku nk p jogging lak hehhehe

wsalam....

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile