Pages

topbella

Wednesday, 10 August 2011

Aku x MintAk pom Nak jd Camni....

SALAM...


Hrmm....mesti korang tertanya2 kan nape tajuk tah pape kan...mesti korang igt pasal kecacatan kan...heheheh x la....ni sal apew yg jd pd aq td..aq x taw nak ctew kat sape..nak ctew kat ABANG t takut dy gelak lak...tu pom aq ctew kat K.long dy gelak bkn men ag kat aq..

Aq x mintak pom nak lahir jd ORANG GEMUK ...aq x penah ejek orang...setahu aq semua org ad kelemahan masing2..aq taw la aq gmuk..x yah r nak tegur2 dpn org malu la aq..ko igt aq x dew perasaan kew????? aq pom manusia gak...ko igt Org gmuk mcm aq x rse kew nak kurus mcm kowang...adew.. tp amik mse la..ni bknnyew dunia magik leh jew nak buat sekelip mata...

Td aq mmg x sangka LELAKI tu ckp mcm tu..tahla samada aq slh phm ataw benda btul..tp mmg aq dgr mcm tu..mmg x slh pom ag...blh plak mengupat bulan puasa..kate pompuan jew ske mengupat..AIk?? laki pom ske mengumpat gak?? owhhh lupa laki ni ske mengumpat org bulan pose kot..br taw...upanyew..

Aq dengar sendiri dy ckp tepi2 aq n aq tgk sendiri siap ckp aq pakai bju apew ag...Igt aq pekak kew??? aq x mola gtaw kat kowang apew yg dy gtaw t aib ak sendiri lak...

oklah thnks kowang sbb sudi bace blog aq ekkkk ...Aq x taw nak ngadu kat sape so ngadu kat pakcik blog jew la.... hehehehehhe
k lah... thanks again taw...


                         

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile