Pages

topbella

Saturday, 24 December 2011

aK bt semua ni mmg Tuk dier.. :)

Salam...

Kowang kompem2 leh agak kan apew yg aq nak tulis kan..n sape dier yg aq mksdkan..btul x??? hehhe Aq da agak sbb kowang kan bijak!!
Ak ni bdn gmuk...x cntik sgt pom... tp alhamdulillah dy leh time keadaan ak mcmni..Aq ingakan x dew la org sudi nak kt aq ngan BODY mcmni..hehhe
Aq pom mcm pompuan2 yg len gak..nak body cantek2 tp nasib ak dah dilahirkan mcm ni Tp! x bermakna aq x bersyukur ek..aq bersyukur ALLAH da kurniaankan aq kesempurnaaan fizikal berbanding hambaNYA yg len...
Aq mmg nak sg dpt body cntek.. Td ak g jalan2 ak tgk satu kapel tu sama cntek sama pdn..jelez aq tgk..hehhe lau ak ngan dier.. kompem2 mcm blue hippo..kan??
Sbb tu aq usaha kan diri aq gak tuk jd cntek dpn2 dier...hehe
bg aq ap yg ak bt x bodo...heheh sbb berbaloi.. aq nak sentiasa nampak cntik dpn dier..sbb dier selalo gtaw ak yg  "sayang kena nampk cantik n bergaya dengan abang " hehhe sbb tu ak nak kurus..tp aq da usaha  lama sgt la nak tgk hasilnyew..kdg2 nak jew ak potong2 lemak2 yg ad kat badan aq ni...
Tp aq pom bt semua ni tuk ak gak.. hehe supaya senang ckit nak cr baju2 cantek..ni ssh jew huhuhu :(
aq ni mb amik masa lama sgt kot nak kuwus sbb ak dr bby ag ak da mcmm ni... skunk ni ak mmg ad feel nak kuwus sgt2... sbb bwu blik lepak ngan adik bradik aq td... nampak body2 awek2 kat luar sana perggghhh cantek!!! hehe jelez glew... 
k. la... ak rse cni jew kot ak nak bebel sal body aq hahhahaah x la..sal ap  yg ak rse harini... 


chow dlu k
wsalam...

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile