Pages

topbella

Thursday 23 February 2012

Hanya ALLAH taw perasaan Aq...

SALAM...

Mula2 sekali ak nak  PASTE yg ni.... 
Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu


si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. 


Allah maha tahu jodoh kita siapa. Jikalau Allah berkehendak, gunung pun boleh hancur lebur, 


kalaupun gunung boleh hancur lebur, bagaimana tidak dengan hati manusia yang lembut dan 


rapuh...


Begitula apew yg sy nak awk...even sy x ckp yg sy syg awk..tp tetap ad lam hati sy...n sy harap sgt Jodoh kte kuat sampai Kte kawen...Tu harapan saya...

sy Mb x taw isi hati awk mcmmn... tp sy taw awk ikhlas dgn sy...n sy harap ini berpanjangan sampai ble2...
kdg2 apew yg kte harapkan x jd..tp sy akan setiasa doa tuk hubgan kte skunk n pada masa akan dtg....





0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile