Pages

topbella

Friday, 17 February 2012

Jelezzzzzzzzzzz

SALAM...

lau kowang tgk tajuk entry kat atas tu kowang pk apew?? ha??? pakwe?? salah2...heheh ak jelez sal layanan mak ak jew.. mb kdg2 tu sume perasaan ak kot sbb ak ni ske pk bkn2 ..
bkn sowang jew ckp mcm tu hampir 50 % da ckp ak ske pk bkn2..tp kdg2 apew yg ak pk bkn2 tu mmg kenyataan..bknnyew ak men2 jew...hurm...
Ak x mo la ctew apew yg ma ak da bt tp apew yg ak nk ctew sal ak jelz ma layan ak berbanding adik ak..Mb apew yg ak bt clap kot..yewla..ak ni jht ckit lau nk banding ngan adik ak..huhhuh
Ak pom da tersasar jauh da..ak pom x taw nape..kdg2 ak bknnyew nk slahkan ma ak tp nmpk sgt kot...
Kdg2 mb clap ak sendiri kot..tp ak kena buktikan pd Ma yg ak btul2 da brubah tu jew yg ak leh bt...huhhhu]
K.la lau ak nk taip byk2 pom t terbomhkar lak hehe bek ckit2 jew..
kla ak pom d ank tdow ni NITEZZZZZZZZZZZZZZZZ


WSALAM

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile