Pages

topbella

Saturday, 30 June 2012

1 JULAI 2012

SALAM..


sepatutnya aku akan rasa hepy ngan tarikh tu sbb tu tanda 1 tahun perhubungan kami...tapi ak rasa cam sebaliknya..Aku rasa dy lupa tarikh tu..
semalam ak meseg dy.. ak ucap ulangtahun..mcm bese dy balas mcm x nak balas jew..
kadang2 hati ak ni nak pk bkn2 gak ..ak ni manusia jew.. tp ak tolak semua tu kat tpi.. ak malas nak pk sgt2..agpom hbgan kami ni panjang lagi...skunk dy dah masuk alam keje.. n ak x taw dy bribah ataw tak.. tp tula yg ak tkut sgt2..
ak ingtkn ulangthun ak yg  1 ngn dy ni bermakna la..tp tak.. ak sowang2 jew syok sendiri... skunk ak mmg dah nekad.. semua ak letak pd ALLAH


jika benar dy untuk aku satukan lah ak ngan dy jika tdk. ak terima ngan hati tenang YA ALLAH...
satuan hati kami YA ALLAH......



0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile