Pages

topbella

Sunday, 1 May 2011

p pantaiiiiiiii besttt





assalamualaikum semua...............
ni nk ctew ni ctew best kitaowang p makan sutun kat pantai aiorprt syok abrs tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
br blik perak terus p mkn2 sutun almaklumla mn ad sutun mcm ni kat sana sutun awww ad bayak la..heheh just joking,......tp kan x sangka sgt ma ajak kitaowng p mkn2 tp mmg ma ad ckp yang gaji br msuk..heheh so leh la blnja mkn2 ckit tgk la pic atas tu heh sonok x? ngan mkanan2 tu haa........... yang ABC tu saya yang punya ekk org len minum aiyak nyoir jew hhahahahaa
best puas hati la mkn sana pastu g men permainan opssss pembetulan bkn g men permainan g tgk adik men permainan jew...x kan la dh besar2 pnjg mcm ni nk men ag tol x???heheheheheh
pastu p snap pic ckit2 ..ckit2 pom byk gak tp x upload byk2 la t kowang bowink la tgk pic byk2 hehehe sonok gleww yahuuuuuuuuuuuuuuu lenkali leh bwk ag ma  neh..........................................

2 comments:

tiktok said...

lame x g mkn sotong celup tepung..
hhhehe
anyway, aq dah jdi follower kamo..
:)
folow me back ok!

Princess Hippiey said...

wahahahaha... bakpe aku cumel ngat tu?

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile