Pages

topbella

Thursday 21 April 2011

keciknyeww dunia ni kan????

ASSALAMUALAIMUM.......


Malam tu aku x leh nk tido, sampai pkul 3 lebih kot kalau x clap aku la..
ak duk la berchatting2 ngan org2 asing yg sememangnyew aku x knl tp mlm tu FB ak x layan sangat sbb mlas nk komen2 lak..
kebetulan malam tu ak leh bke laman sosial len iaitu TAGGED.
elehhh ak taw kowang pom mesti taw punya apew TAGGED kan???heheheeh...ok berbalik pada ctew ak td ak duk borak2 sampai pkul ak sendiri pm x taw sbb glap kan nk harapkan jam laptop ni hampeh taw gerak jew x dew function pom..
then, aku chat la ngan sowang mamat ni..mula2 dy chat ngan ak dier ad bilang yang dier mcm penah tgk jew mke ak ni pastu ak igt kew sjew2 jew dy nk ckp mcm tu ..alah.. laki taktik same jew kan...
pastu ak duk chat2 ngan dier dy ad mintk no ak tp mcm bese la org asing x kan senag2 jew kan nk bg no kiter ..
then.. dy bg FB dy kat ak ..ak pom amik jew la nk add kat FB ak..last2 ak mmg x perasan kot dy ni sape..kitaowng continue chat kat FB lak sb TAGGED dah off dah...pastu duk chat2 nk tertnya la duk mn..
dy pom jwb la sume2 yg ak tnye 
mnernyew ak x terkejut  BERUK!!!! kowang taw x dak satu kg ngan ak ..dh la 1 kg ak knl lak famili dy aduiii bkn tu jew umah kitaowang mmg leh jln kaki la lau nk p sgt...ak pom mula2 bengang gak.lps tu ak ok sbb satu kg pom bknnyew ak bek cme ak knl la dy..x sangka la dy upanyew...hehheeeehe
ak start berkbnalan ngan dy...kitaowng pom chat2 mcm tu jew x dew byk sgt pom segan kot hehheh maklumlah ayah kitaowang mmg knl sgt2
so ak cme nk gtaw cni yg keciknyew dunia nie ekkks smpai kan satu kg pom leh jumpe kat TAGGED  aduii
hehehheeh x pew kitaowng go on jew ngan cara kitaowang n i hope jd kwn sampai ble2 hehehehheeh


WASALM


C.K

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile