Pages

topbella

Saturday, 23 April 2011

YA ALLAH aku ingin dy jadi teman hidupku dunia dan akhirat ..amin

assalamualaikum.....


salam ceria dan salam ukhwah tuk kowang..ermm arini ak nak kongsi kisah hepy ak ni.hehhehehe
ak x taw samada ak jumpa dy secara x sengaja atawpon ni dh jodoh.
ak epyyy sgt2 heheheh sbb dy org yg ak sy n ske mse ak skolah rendah tp mse tu kcik lagi mn leh nak cintan2 ni hehhe tp skunk ak dah 20 ak dh leh pk sendiri dan arini dy dh ckp kat ak yg  DIA CINTA AKU
ak x taw nk ckp apew tp ALHAMDULILLAH ak harap ni lajodoh ak dunia dan akhirat


kowang pom doa ekk skali tuk kebahagiaan ak dunia dan akhirat


aminnnnnnnnnnn


C.K
PEW2 POM LAGU NI AK TUJU TUK DIA DAN AKU










Kamar hatiku, sekian lama 
Suram dan sepi, kekosongan 
Aku mencari insan sejati 
Untuk menemani hidupku 

Adam dan Hawa diciptakanNya 
Disemai rasa kasih sayang 
Agar bersemi ketenangan 
Dan kedamaian di hati 

Ku harap hanya keikhlasan 
Dan ku rindukan keramahan 
Aku inginkan kemesraan 
Berkekalan berpanjangan 

Mengasihimu, dikasihi 
Menyayangimu, disayangi 
Merindui dan dirindui 
Saling mengerti di hati 

Biar hilang kabus di wajahku 
Biar tenang resah di dadaku 
Terimalah serta kabulkan harapan ini 
Oh Tuhan 

Ku melafazkan kata penuh makna 
Bersaksi Tuhan yang Maha Pemurah 
Hidup mati jodoh pertemuan 
Ditentu Allah yang Esa 
Perkenankan hasrat di hatiku 

Moga impian kan dirahmati 
Dipertemukan serikandi 
Susah dan senang sama harungi 
Demi cinta yang hakiki 



1 comments:

techzarinfo said...

nice blog.. keep smiling
http://www.techzar-web-developers.com/

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile