Pages

topbella

Sunday, 12 June 2011

♥♥ CERITA..CERITI...CERITU....♥♥

Assalamualaikum....


haa........ kalau kowang nak taw msuk hari ni dah satu bulan beberapa hari aku kat kg halaman aku.hehehehehe..rse cam cpt jew mse2 berlalu kan..tp ak pom rase bowink gak sebenarnyew duk umah,time aku nak keje, keje lak x dew..ble time ak x nk keje ad keje..hurmmm keje ak duk lepak ngan member2 jew la...


Jumaat lepas ma ad bawak ak dan adik2 ak p makan sutun!!!!!! heheheh sonok!!!! dah la ada benda kelakar jadik kat ma ak....kowang mesti dah bese ngan cintan2 ni kan??? hehehe tapi ni pom cintan gak cume len ckit la dr kowang.ni sal ma ak..kowang penah dgrkan gurl or boy terlanggar pokok atau terhantuk ke, terjatuh ke.kan???? heheh ni punya celita rr manyak lawak orrr..ma ak tgk KETUPAT SUTUN leh mati enjin....aduii sampai terbenti kete tgk ketupat sutun jual kat tepi jalan, ak cume tunjuk jew  x sangka lak ma tgk sampai mcm tu hehehe....



ni la sutun yang ak ctew tu hehehehehehehehhe.....................♥♥



pastu kitaowang p mkn sutu goreng lak.minom aiskrim nyiur dan cincau nyiur hehehehe sedappppppppppp cgt2 x caye???? tgk bawah ni...



                                                     eskrim nyiur


                         
                                                      cincau nyiur ♥♥



                                       
                                     sume org taw sutun toyeng lew..hehehe




tu la kitaowang mam ari2 dap kan?? terliur la 2 xpew2 t kowang ajak la ak p skali ag ..kowang blanja  heheh ok??


oklah..kat cni jew kot heheheh nk citew2 ni..


wssalam


C.K

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile