Pages

topbella

Friday, 24 June 2011

cupcake coklat ..nyummmm

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.........


Tengahari ni..aq ad buat cupcake coklat..hehehehe ..x tahu la best ke tak rasa tu tp ma aq cakap leh tahan la mknanyew blh buat niaga ni hehehehe(kayo!!)
Kek coklat ni kali ke2 ak try ..alhamdulillah kali ni cam menjadi jew..masa time kali pertama aq try hampeh jew keras glew hahahah..maklumlah orang bwu nak blaja la katakan hehehehehehe... tp x pe2 aq dah berjye buat cupcake coklat tu..


ctew2 sal kek coklat ni kowang x nak tgk kew rupanyew kek coklat yang aq buat tu ?? nak tgk??? tekan bawah hehehehe 




                              amacam???? gebu x?? heheh



hehehe yang ni kat atas pinggan dah abes separuh PIRANHA mam....


ha.... best kan (perasan...) heheh pasni aq nak try msak cupcake len yg ag comel mana la tahu leh jd...(isteri ) heheh

k lah aq chow dlu papaiiiii ..thanks taw kowang bce blog aq ..muahhhhh cyg kowang..

wssalam

c.K                 

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile