Pages

topbella

Sunday, 26 June 2011

rumah oh rumah.♥♥

SALAM....


isk3 nak ctew cam cedih jew...huhuhuhu menda ni mmg dah x mo ungkit dah sbb ni sal arwah tok aq..
setahu aq dah 4 bulan kot arwah p.. harap2 kowang sedekahkan al-fatihah kepada arwah tok aku yep.


al-fatihah...


amin...


ermm. tp ak bkn nak ctew sal arwah tok aq tp nak ctew sal umah tok aq yang dah separuh kena roboh..seb bek la aq sempat snap pic b4 kena roboh.
umah tok besar dlu2..mse aq kck dlu mmg slalo la duk umah tuk tp x tdo la sbb umah aq pom sebelah jew ngan umah tok..tp yang klakarnyew aq penah lari dari umh..heheh majuk..aq lari ngan adk aq jew...x jauh ..amik sume baju2 p umah tok aq heheh (sebelah umah je)..hehe


But now..ermm sume dah tinggal kenangan dah..aq dah x leh dah nak tgk umah tok ag pasni.hrmm rse rindu lak.... lau nak ugkit balik kenangan2 dlu mmg x tertulis la kat cni sbb byk cgt3 .tp apew yg penting aq akan sentiasa igt umah tu n arwah tok aq ...



nila umah tok ak yg aq ckp td..ermm yg b4 x sempat nak upload hehhe


tenkiu coz spend ur time for my blog ..hehhe


wssalam...


C.K



0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile