Pages

topbella

Sunday 26 June 2011

Half BroKen He@rt...

salam...


Berabad telah kita bercinta
Mengapa kini engkau berubah
Sedangkan aku masih kekal setia
Mengharap kasih menjadi bintang jiwa



Hati ini hancur dan luluh kerana mu
Hati ini hancur dan luluh kerana mu

tergamak kau mempersoalkan lagi cintaku
dan menipuku saat aku masih lagi milik kau


Semalaman di cermin kenangan
Jari berdarah diretak setia
Menanggung luka di sebalik senyuman
Hanya kerana aku seorang wanita yang lemah dan tidak sempurna

Lemah dunia halanya
Hati kecewa dengan janji manismu
Kini jadi api membakar dada ini

kau anggap aku seperti teman2 mu dahulu
jika ku tahu kau begini tidak akan ku bagi sepenuh cinta padamu





.............................................. 
C.K

0 comments:

Post a Comment

InsaN Digelar..

My Photo
kaykay pro
Nama penuh saya NURUL SAKINAH BINTI MOHAMMAD.Org pggl saya simple jew..KAYKAY..simple kan?heheh tp saya suke nama tu..sbb senang nak pggl..UMo??? tanye sendiri tuan dy ekk..hehehe so...Jd follower saya ekk..heheh
View my complete profile